Nosso Proposito é 1 Bilhão de Almas Para Cristo!

DownLivre

المؤامرة الصامت -הקונספירציה השקטה

المؤامرة الصامت

هناك مؤامرة من الصمت في العمل غير معروف للكثيرين. نفس الشيء فيما يتعلق نهاية العالم. وبالفعل النموذج الذي تجري صياغته الحكومة، ولم يتبق سوى مظهر من زعيمهم العظيم. انه طاغية من أسوأ نوع. سوف لن تقبل المعارضين أو العكس الأيديولوجيات. وقال انه المسؤول عن الخضوع الكامل لمرؤوسيهم. المنشقين، فإن زعيم الشر ينكر الاحتياجات الاساسية (الطعام والشراب) - ولها منح وأن هذه الروح لصورة الوحش، أن صورة الوحش يجب على الكلام، وتسبب ذلك انهم قتلوا جميع الذين رفضوا عبادة صورة الوحش. وقال انه causeth كل شيء، كل صغيرة وكبيرة، غنية وفقيرة وحرة والسندات، الحصول على علامة في أيديهم اليمنى أو في جباههم: وهذا الرجل قد لا شراء أو بيع، إلا أنه كان علامة، أو اسم الوحش أو عدد اسمه. هنا الحكمة. اسمحوا له ان هاث فهم حساب عدد الوحش: لأنه هو عدد رجل، والرقم الذي سجله هو ستمائة وستة وستون (رؤيا 13 15-18.).
إذا كنت لا ترغب في المشاركة في هذه الحكومة يجب أن تفعل هذا - لأنك حفظت كلمة صبري، أنا أيضا سيبقي إليك من ساعة من الإغراء، التي يجب أن تأتي على العالم كله، لتجرب الساكنين على الأرض. ها أنا آتي سريعا: ان عقد يمتلك انت، أنه لا يوجد رجل يأخذ التاج خاصتك (القس 3.10،11). فقط مع العهد مع يسوع المسيح والكتاب المقدس، وسوف تكون في مأمن من مملكة المسيح الدجال.


הקונספירציה השקטה

יש קשר של שתיקה באינו ידוע לרבים.אותו הדבר קשור לסוף העולם.מודל הממשלה כבר מגיוס, ומשאיר רק את המראה של המנהיג הדגול. הוא עריץ מהסוג הגרוע ביותר. מתנגדים לא יקבלו או להיפך אידיאולוגיות. הוא יחייב הכפפה מלאה של הכפופים להם. מתנגדי משטר, המנהיג הרשע יכחישו צרכימים בסיסיים אפילו (אכילה, שתייה) - ואליה היה מובן מאליו שרוח זו לתמונה של החיה, שהתמונה של החיה צריכה גם לדבר, ולגרום שהם מתים כל מי שסרבו להשתחוות תמונה של החיה. והוא causeth הכל, קטן וגדול, עשיר ועני, חופשי ואג"ח, לקבל סימן ביד ימין, או במצחם: וכי אין אדם עשוי לקנות או למכור, לחסוך הוא שהיה הסימן, או שם של החיה, או מספר שמו. כאן היא חוכמה. תן לו שhath הבנה לספור את מספר החיה: לזה המספר של איש, והמספר שלו הוא שישה מאה שש ושש (התגלות 13 15-18.).
אם אתה לא רוצה להשתתף בממשלה הזו חייבת לעשות את זה - כי היען אשר שמר את המילה של הסבלנות שלי, אני גם אשמור אותך מהשעה של פיתוי, שתבואו על כל העולם, כדי לנסות אותם שישכנו על הארץ. הנה, אני מגיע במהירות: להחזיק שהיש לך, שאיש לא ייקח אותך כתר (חזון 3.10,11). רק בברית עם ישו ואת התנ"ך, אתה יהיה חסין מממלכת האנטיכריסט.
SHARE
    Blogger Comentarios
    Facebook Comentarios

0 comentários:

Postar um comentário

Postagem mais recente Postagem mais antiga Página inicial