Nosso Proposito é 1 Bilhão de Almas Para Cristo!

DownLivre

seismologi meramalkan gempa bumi besar pernah dilihat


seismologi meramalkan gempa bumi besar pernah dilihat

Gempa bumi telah menyebabkan beribu-ribu mangsa sepanjang sejarah. Mangsa trauma gempa bumi untuk menjalankan seluruh kehidupan mereka.
Tetapi seismologi terkenal (pakar gempa bumi) mengatakan bahawa akan ada gempa bumi besar yang pernah dilihat, akibatnya adalah tidak dapat dibayangkan - Dan ada suara, dan guruh, dan lightnings, dan gempa bumi yang besar, seperti tidak sejak lelaki apabila bumi, seperti ini gempa bumi yang besar. Dan bandar besar telah dibahagikan kepada tiga bahagian, dan bandar-bandar di negara-negara jatuh dan besar Babylon datang dalam kenangan di hadapan Tuhan, untuk memberi beliau cawan wain menjulang kemurkaan. Dan setiap pulau melarikan diri jauh dan gunung tidak ditemui (Wahyu 16. 18-20).
Maklumat ini adalah relevan kerana seismologi yang layak kepercayaan kita, kerana ia adalah Yesus Kristus sendiri, yang tidak pernah gagal. Kepastian acara ini dan pendekatan yang tidak dapat dielakkan.
Walau bagaimanapun, ada melarikan diri untuk anda dan keluarga anda. Mengemukakan kepada Arif Nabi Isa. Hamba-hamba-Nya tidak akan menyaksikan hakikat ini, kerana kita akan bersama dengan-Nya selamat. Jadi jangan keberatan! Membuat keputusan yang betul! Kristus mengasihi anda dan mahu memelihara jiwanya.
SHARE
    Blogger Comentarios
    Facebook Comentarios

0 comentários:

Postar um comentário

Postagem mais recente Postagem mais antiga Página inicial